به نام خدایی که عشق را افرید


عاشق

به نام خدایی که عشق را افرید

دارم سعی میکنم فراموش کنم اما چی رو؟

کسی که همه چیزم بود

کسی که دنیام بود

کسی که قلبم و روحم رو بهش دادم.

اخه مگه میشه فراموشش کرد

به هر راهی دارم میزنم

از کار کردن

ور رفتن به ماشین

نت

فیلم

دانشگاه

بیرون رفتن با برو بچ

حتی چند روزه دارم ارام بخش میخورم

ولی فایده ای نداره

هرلحظه وهر ثانیه تو فکرمه.

چی تو ماشین

چی زمان با برو بچ بودن

و چی تو خواب

پس چه جوری باید فراموشش کنم

دوست ندارم ولی میگن فراموشش کن

خدایا تو شاهدی که من صادقانه دوستش داشتم

خدایا شاهدی من فقط برای رضای تو و دورشدن از گناه ازدواج کردم

شاهدی نیتم وهدفم تو زندگی خیر و رضای تو بود

و شاهد باش فقط برای رضای تو و عشقی که تو دلم گزاشتی پای مهتابم وای میستم تا اخرین لحظه

پس کمکم کن

کمک کن هم بتونم حرفا رو تحمل کنم هم اشتباه نکنم

خدایا کمک کن زودتر بفهمه دوستش دارم وبرگرده.

خدایا من رو برای کمتر از لحظه ای هم به خودم وا نزار

الهی امین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,| 23:28 | مرتضی|

De$ign:khanoomi